2008. december 15., hétfő

Kipécéztek! :))

(Csokigyöngy) Juci kipécézett magának! Egy teljesen új játékra kaptam felkérést.
Mint minden játéknál itt is vannak szabályok, rögtön írom is:

-Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett.
-Tedd közzé blogodban a szabályokat.
-Ossz meg magadról hét dolgot.
-Pécézz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.
-Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogukon, hogy ki lettek pécézve.

és akkor a hét dolog magamról:
  1. Imádom a családom!!!!!!!!! Ez a legfontosabb amit kiemelnék!!!!!!!
  2. Optimistának mondanak, mert mindennek a jó oldalát próbálom keresni.
  3. Nagyon szeretem a kreativ dolgokat. Szeretek dekopázsolni, gyöngyötfűzni, varrogatni.
  4. Nagyon tudok ragaszkodni... mindenhez.. akár tárgyról, akár élőlényről van szó.
  5. Szeretek utazgatni, vezetni, nyaralni vagy síelni... bár erre az elmúlt években nem volt lehetőségem.
  6. Szeretek beszélgetni az emberekkel..... Szívesen meghallgatom gondjukat, bánatukat és ha tudok segítek!
  7. Egy kicsit babonás vagyok!

És akkor akiket én pécéztem ki magamnak!

  1. Andi pearl
  2. Kinga (Sara)
  3. Dapple
  4. manka66
  5. Tündrüs
  6. Caos
  7. Bori
Jó játékot!!!!!



1 megjegyzés:

Juli írta...

Köszönöm,hogy részt vettél a játékban!! :))